Rutger Houweling
Rutger Houweling 24 mrt 2014

Briljant! Coole interactieve advertentie laat mensen in een bushokje schrikken

High-tech, interactief adverteren zie je steeds meer. Niet zo lang geleden schreven we nog over een billboard-advertentie die op binnenkomende metro’s reageerde. Naast dat het een slimme manier is om te adverteren (door de interactiviteit onthouden mensen je reclame beter en de stunt wordt vaak gefilmd en gaat dan nog wel eens viral) is het ook nog eens tof om te zien. En met al die vervelende reclames overal is dat ook wel een fijne afwisseling.

Deze high-tech, interactieve advertentie is van Pepsi. Mensen die in een Londens bushokje stonden te wachten werden met behulp van augmented reality opgeschrikt door onder andere naderende meteorieten en tijgers. Briljant!

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste wat tech en culture te bieden heeft

De laatste ontwikkelingen in je mailbox? WANT houdt je op de hoogte!

Reageer op artikel:
Briljant! Coole interactieve advertentie laat mensen in een bushokje schrikken
Sluiten