Rutger Houweling
Rutger Houweling Fotografie 28 nov 2013
Leestijd: 1 minuut

Briljante zelf-promotie! Maak een actiepop van jezelf

Wat zijn mensen toch creatief rond deze tijd van het jaar. Miruna Macri maakte van haar portfolio en curriculum vitae een paspoort, maar de Zweedse fotograaf Jens Lennartsson doet daar nog een schepje bovenop. Ook hij weet dat het lastig is om op te vallen bij al die agentschappen die elke dag honderden aanvragen van goede fotografen krijgen. Volgens hem moet je een epische impressie achterlaten. En daar zorgde hij dan ook voor. Jens maakte namelijk vierhonderd! actiepoppen van zichzelf als fotograaf. Op de verpakking staan al zijn skills beschreven en zijn een aantal foto’s als bijlage meegeleverd. Als actiepop heeft Jens een fotocamera in zijn hand en een fotografietas om zijn schouder.

 
Op de box staat ook de quote “Dit is niet de fotograaf waar het om gaat, dit is maar een awesome model van hem. De contactgegevens van de fotograaf vind je binnenin de box” geschreven. Als Jens hiermee niet de aandacht weet te trekken bij bureau’s dan weten wij het ook niet meer. Hij hoopt dan ook dat mensen het leuk vinden om de actiepop op hun bureau neer te zetten, dat de actiepop aan anderen wordt getoond en dat het duidelijk wordt waar Jens voor staat. Rauwe en natuurlijke lifestyle fotografie zonder gebruik te maken van te veel spullen en Photoshop. Te gek! Check hieronder de making of van de actiepop voor als je op zoek bent naar wat inspiratie voor briljante zelf-promotie.

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Het beste wat tech en culture te bieden heeft

De laatste ontwikkelingen in je mailbox? WANT houdt je op de hoogte!

Reageer op artikel:
Briljante zelf-promotie! Maak een actiepop van jezelf
Sluiten