Rutger Houweling
Rutger Houweling | LinkedIn 2 februari 2015

Coca-Cola plant wereldwijde internethack voor ‘happiness’

Alhoewel wij hopen dat je dagelijks met plezier Want.nl checkt is het web écht niet altijd een fijne plek om op rond te neuzen. Er liggen genoeg mensen op de loer om anderen te trollen of persoonlijke gegevens buit te maken. En in 2015 zal dit alleen maar toenemen. Het is daarom tijd om wat ‘happiness’ aan het web toe te voegen. Iets wat Coca-Cola met de campagne #MakeItHappy maar al te graag voor elkaar wil krijgen. In bovenstaande video knoeit een jongeman per ongeluk wat frisdrank op een server waarna het happiness virus zich direct over het wereldwijde web verspreid. Ok, of het internet dankzij een zoete frisdrank daadwerkelijk een stuk ‘leuker’ wordt is nog maar de vraag, maar het is in ieder geval scherp opgevat van Coca-Cola.

Reageer op artikel:
Coca-Cola plant wereldwijde internethack voor ‘happiness’
Sluiten