Rutger Houweling
Rutger Houweling Gadgets 12 jun 2013

G-Shock opent voor twee weken een pop-up store in Amsterdam

G-Shock heeft het afgelopen jaar laten zien hoe je een dertigste verjaardag viert met een aantal vette collabs. Maar het kan nog beter. Daarom vieren ze dertig jaar innovatie met G-Sessions. Creatieve geesten uit verschillende Europese landen krijgen dertig dagen de tijd om een G-Shock, een verpakking en een aanvullend creatief concept te ontwerpen. Maar één team kan winnen met als prijs dat het horloge met verpakking in een gelimiteerde Europese oplage daadwerkelijk in de winkels komt. Tomas en Liza van Ontfront hebben Pieter Ceizer, Mathis J. Baut en Guillaume Philibert erbij gehaald om samen het Nederlandse team te vertegenwoordigen.

 
Om de Amsterdamse G-session in te luiden is er vanaf vandaag voor twee weken een G-Shock pop-up store geopend in de Amsterdamse Kalverstraat. Gisteren vond de persopening plaats waar wij (natuurlijk) bij waren. De store is een winkel waar G-Shock-fans maar al te graag willen rondneuzen. Een strakke winkel waar verschillende modellen aan het shinen zijn. De rechterzijkant van de winkel is voorzien van historische informatie. Met een timeline wordt de dertig jarige geschiedenis van G-Shock afgebeeld. Collabs hebben een mooie plek in de winkel gekregen en staat er een apparaat die de shock-bestendigheid van de horloges demonstreert. Zeker de moeite waard om in de aankomende twee weken een kijkje te wagen als je in Amsterdam bent. Als klap op de vuurpijl kregen wij bij het verlaten van de store nog een mooi cadeau: de gelimiteerde Amsterdamse G-session edition. Nice!

 
Oh ja, en onze hoofdredacteur Rutger Houweling heeft zich ook weer van zijn fotogenieke kanten laten zien:

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
G-Shock opent voor twee weken een pop-up store in Amsterdam
Sluiten