Noah Korevaar
Noah Korevaar | LinkedIn Tech 8 mei 2018

De logo’s van grote merken, maar dan milieuvriendelijker

Je denkt er vast niet zo vaak bij na, maar logo’s van grote merken kunnen ook duurzamer. En dan hebben we het vooral over de inkt die gebruikt wordt. Daar valt heel wat op te besparen. Ecobranding geeft een aantal prachtige voorzetjes voor ‘s werelds grootste merken.

Multinationals als Nike, McDonald’s, Starbucks en Apple gebruiken hun logo’s miljoen keren per jaar. Op briefpapier, in productboekjes, op bekers, flesjes en zo kunnen we nog veel te lang door gaan. Wat we dus niet doen.

Goedkoper, milieuvriendelijker en toch een stijlvol logo

Ecobranding heeft logo’s van merken die iedereen kent opnieuw ontworpen. Daarbij heeft het ontwerpersbureau vermeld wat er aan inkt bespaard kan worden. De nieuwe merklogo’s zijn milieuvriendelijker, goedkoper en ook nog eens stijlvoller. Wij zeggen: direct toepassen.

Netflix logo
Netflix logo
Reageer op artikel:
De logo’s van grote merken, maar dan milieuvriendelijker
Sluiten