Heerlijk voor Apple! Ikea presenteert hun nieuwe catalogus op een hilarische wijze

Rutger Houweling 4 sep 2014 Apple

Ikea en Apple, wat hebben die met elkaar te maken? Niet veel! Wellicht na Apple’s keynote van 9 september steeds meer als ze nieuwe ontwikkelingen over de HomeKit gaan vertellen. Anyway, daar gaat het nu niet om. Ikea heeft namelijk een nieuwe commercial de wereld in geplugd waarin ze de nieuwe catalogus voor 2015, de bookbook introduceren. En dat doen ze op een manier dat voor de meesten van jullie bekend voorkomt. De catalogus wordt namelijk gepresenteerd op de manier waarop wij met Apple’s nieuwe producten kennismaken. Video’s waarin Jony Ive de schoonheid van het ontwerp toelicht. En die video’s zijn vaak awkward. In deze video is het de beurt aan Jörgen Eghammer, Chief Design Güru. Hij presenteert een product dat zo simpel en intuïtief is en je nooit hoeft op te laden of in je computer te pluggen. Het ‘gadget’ is maar acht millimeter dik en weegt minder dan vierhonderd gram. Wauw! Check it out en ontdek de kracht van de bookbook.

[RELATED_ARTICLE article_id=”181427″]

Reageer op artikel:
Heerlijk voor Apple! Ikea presenteert hun nieuwe catalogus op een hilarische wijze
Sluiten