KPN komt met verbeterde app om je leven makkelijker te maken

Als je een abonnement hebt bij KPN hebben we goed nieuws voor je. KPN heeft vandaag namelijk een nieuwe versie van zijn MijnKPN app gelanceerd. Zowel het design als de functionaliteit is aangepakt om het leven van gebruikers en het bedrijf zelf een stuk makkelijker te maken.

App handiger voor gebruikers en ontwikkelaars

Voor gebruikers is de app een stuk overzichtelijker geworden. Zo kun je makkelijker data delen met gezinsleden en kun je ook makkelijker zien welk nummer bij wie hoort. Ook voor KPN zelf is de nieuwe app een stuk handiger. Het nieuwe framework zorgt er bijvoorbeeld voor dat ontwikkelaars niet meer apart aan de slag hoeven voor iOS en Android. Paul van Aarendonk, marketing manager Apps & Selfcare bij KPN, geeft aan dat het doel van de nieuwe app is om de druk op de klantenservice te stroomlijnen. Daarnaast kunnen nieuwe features ook sneller geïmplementeerd worden naar aanleiding van de wensen van ontwikkelaars en klanten.

MijnKPN KPN app

KPN luistert naar gebruikers

KPN heeft duidelijk de wensen van gebruikers in acht genomen bij het ontwikkelen van de nieuwe MijnKPN app. Zo konden collega’s, klanten en journalisten vanaf het begin van het ontwikkelproces al feedback geven. Ook was er een twee maanden proef via een testpanel op het Tweakers forum. Hoewel de nieuwe app al is gelanceerd, staan er nog verschillende uitbreidingen op het programma. Zo moet er nog een nieuwe chatfunctie komen, waarmee je met de klantenservice zou kunnen babbelen en komt er een feature om je bestellingen te kunnen volgen.

Ook Facebook is druk bezig geweest met verbeteringen. We kunnen nu eindelijk op iOS en Android aan de slag met Sticker Packs in WhatsApp.

Reageer op artikel:
KPN komt met verbeterde app om je leven makkelijker te maken
Sluiten