Daniel Koster
Daniel Koster 11 september 2015

Moleskine maakt voor het 100-jarig-bestaan van Coca-Cola toffe limited edition notitieboeken

Het welbekende Coca-Cola-flesje bestaat nu al honderd jaar. Honderd jaar lang lurken wij aan de iconische flesjes om het heerlijke zwarte goud naar binnen te werken. Dit moet natuurlijk worden gevierd. Designers van over de gehele wereld delen om deze reden hun versie van het klassieke flesje onder het Coca-Cola Mash-Up Project. Één van deze ontwerpen moeten we wel met je delen.

5 toffe designs

Moleskine is een tof merk dat we al langer volgen. Waar het bedrijf begon als een merk dat notitieboeken verkocht, hebben ze hun arsenaal al langere tijd verbreed. Toch blijven zij de koningen van de notitieboekjes en dat laten deze gave ontwerpen maar weer zien. Zij kwamen dan ook met vijf vette designs voor een limited edition-collectie. Deze notitieboekjes kennen dezelfde kwaliteit als we altijd al van Moleskine gewend zijn. Zo kennen ze een harde kaft, prachtig papier en meer. Maar waar het natuurlijk uiteindelijk om gaat zijn de awesome designs van de notitieblokken, wow!

Slechts 5000 edities

De limited edition van Moleskine is slechts in vijfduizend edities uitgebracht. Dit is juist gaaf, want als jij er eentje op de kop tikt, betekent dit dat er een kleine kans is dat je ooit iemand anders gaat tegenkomen met hetzelfde, stijlvolle notitieblok als jij. Je kunt de vijf edities hier vinden. Wees er snel bij, want het lijkt erop dat ze snel gaan. Hier kun je één van de limited editions voor dertig euro in je bezit krijgen (exclusief 3,80 aan verzendkosten). Tof!

Check ook:

Reageer op artikel:
Moleskine maakt voor het 100-jarig-bestaan van Coca-Cola toffe limited edition notitieboeken
Sluiten