Push: Skullcandy lanceert eerste draadloze oordopjes

Het heeft even geduurd, maar Skullcandy betreedt nu ook de markt van draadloze oordopjes. Maak kennis met de Skullcandy Push, een paar draadloze oordopjes met een behapbaarder prijskaartje dan de concurrentie.

Skullcandy Push: draadloze oordopjes

De Push heeft een accuduur van zes uur als je naar muziek luistert, waar je nog eens zes uur aan toe kunt voegen door ze op te laden in de case. Ook zonder stopcontact heb je dus een totale accuduur van ongeveer 12 uur. Door de gel fitting zitten ze volgens de makers extra stevig in je oren.

Je kunt muziek pauzeren, doorspoelen of een commando geven aan Google Assistant of Siri zonder je telefoon erbij te pakken. Het is zoals we hierboven al zeiden echter vooral de prijs die deze draadloze oordopjes zo interessant maakt.

In de Amerika gaat een paar Push 130 dollar kosten, waar de oordopjes exclusief verkrijgbaar zijn bij Target tot het einde van dit jaar. Vanaf 15 januari zijn de oordopjes breder beschikbaar. Eigenaren kunnen in Amerika voor een lage prijs een oordopje of de case vervangen mocht dat nodig zijn. Het is op het moment van schrijven onduidelijk hoe dat in Europa in elkaar gaat steken.

Nu de nadelen: de audiokwaliteit ligt lager dan bij de concurrentie, maar dat is gezien de prijs geen dealbreaker. Ook is dit paar oordopjes niet IP-gecertificeerd. Oftewel, niet waterbestendig of waterdicht. Dat kan potentieel in de sportschool problemen op gaan leveren door zweet. Maar goed, voor dergelijke conclusies zullen we de eerste reviews moeten afwachten.

Skullcandy draadloze oordopjes
Reageer op artikel:
Push: Skullcandy lanceert eerste draadloze oordopjes
Sluiten