Samsung Galaxy S4 vliegt in brand onder het kussen van tiener

Oef, hier wil je niet aan denken. Lig je lekker te slapen word je wakker van een brandlucht. Je verwacht dat er iets bij de buren in de fik staat, maar je komt erachter dat het onder je kussen vandaan komt. Het is je smartphone! Het gebeurde een 13-jarig meisje uit Texas. Zij was alleen niet onder de indruk van de brandlucht en ging weer slapen. Totdat het erger werd en de Samsung Galaxy S4 in het kussen smolt.

De brand is waarschijnlijk ontstaan toen het toestel oververhit raakte. De batterij was helemaal opgezwollen. Om uit te zoeken wat er precies is gebeurd is Samsung het toestel aan het onderzoeken. De rechtszaal gaat het waarschijnlijk niet halen. Samsung legt middels een waarschuwing uit dat als je de phone bedekt en daar geen lucht bij kan komen het toestel in brand kan vliegen. Daarnaast was de batterij geen originele Samsung-batterij.

Een bizarre gebeurtenis dat ons leert een smartphone op het nachtkastje te leggen en niet onder het kussen.

Reageer op artikel:
Samsung Galaxy S4 vliegt in brand onder het kussen van tiener
Sluiten