Rutger Houweling
Rutger Houweling | LinkedIn 30 nov 2012

Want Watch: Het bewijs dat slow motion goed werkt in reclames

Dit moet je bekend in de oren klinken. Wanneer je een reclame over een voedingsproduct zit te kijken denk je wel eens, ‘wat ziet dat er heerlijk uit’. Wanneer je dan na een bezoek aan de supermarkt vol enthousiasme de verpakking eraf haalt lijkt het product helemaal niet meer zoals in de reclame. Hoe dit komt? Door slow motion! Met deze techniek ziet gewoon alles er lekker, awesome en super vet uit.

Onderstaande video toont de studio van The Marmalade, een Duits productie bedrijf, waarbij ze briljante slow motion producties maken. Het is mooi om te zien met wat voor technieken ze de perfecte shot creëren. Het is niet alleen een camera die het op high-speed filmt, maar ook high-speed robots die ervoor zorgen dat alle accessoires goed hun werk doen. Zeker de moeite waard om te checken!

Reageer op artikel:
Want Watch: Het bewijs dat slow motion goed werkt in reclames
Sluiten