Daniel Koster
Daniel Koster 9 sep 2016

Heerlijke WhatsApp gesprekken tussen de ontwerper en de klant

Wij weten wel wat je niet tegen de (grafisch) ontwerper moet zeggen. Toch blijkt dat die boodschap bij de klant niet luid en duidelijk is overgekomen. Daar ging deze Adobe reclame sterk op in. Datzelfde geldt voor de onderstaande WhatsApp gesprekken.

Helaas, het lijkt erop dat de ontwerper en de klant het nooit eens zullen worden. De manier van communiceren alleen al is problematisch. Op die manier gaat de relatie natuurlijk nooit koek en ei worden. Dat is op sommige momenten vervelend. Echter is het achteraf ook vaak ontzettend grappig. Kijk maar eens naar deze WhatsApp-gesprekken. Oké, deze gesprekken hebben niet letterlijk plaatsgevonden. Echter zijn er vast en zeker ontwerpers die soortgelijke gesprekken regelmatig voeren!

O ja, en kun je ook meteen alle vrouwen wat mooier maken en misschien ook de achtergrond veranderen in ietwat mooiers?

In ieder geval wordt er wel goed naar de ontwerper geluisterd!

Oké, het was misschien beter geweest om de kleuren naast elkaar te zetten, maar kom op!

Nu hebben we honger

Kun je niet iets groens met een rode stift tekenen ofzo?

Misschien niet de meest professionele foto, maar ja, de klant is koning hè!

Wij vinden zo’n streepje wel wat hebben. Een trema is natuurlijk nóg mooier (aldus redacteur Daniël)

Dat is toch zo gepiept?

En ja, ‘Emma Client’ moet eigenlijk ‘Charlie’ zijn. Daar heeft de poster een foutje gemaakt!


Zijn de WhatsApp gesprekken ook herkenbaar voor jou?

En, was dat ook herkenbaar voor jou? Wij moesten in ieder geval flink gniffelen om deze WhatsApp gesprekken. Echter werkt het ook vice versa. Zo zijn er een aantal zaken die de ontwerper doet waardoor de klant juist weer wordt geïrriteerd. Let daar dus op én houd deze nieuwe prijslijst aan. Daar wordt de relatie tussen de klant en de ontwerper uiteindelijk alleen maar beter van. Op naar een zonnigere toekomst!

Foutje gezien? Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Reageer op artikel:
Heerlijke WhatsApp gesprekken tussen de ontwerper en de klant
Sluiten